Een leuke en mooie romance

KimCoenen85 10 mei 2024
Na het lezen van de vorige delen van de Bad Motherpuckers is alweer tijd voor deel vier. Tot nu toe bevallen alle delen me erg goed en dus heb ik erg goede verwachtingen van dit nieuwste deel. Ik ben erg benieuwd over welke NHL speler er ditmaal een verhaal is geschreven, voordat ik begin heb ik de flaptekst niet gelezen, dus de verrassing gaat groot zijn.

Amanda.
Ik ben doodbang om hem het nieuws te vertellen. Hij is de meest aanjagende verdediger in de NHL. Mijn bolling verhult het direct dat er die nacht tussen ons iets is gebeurd. Sindsdien heb ik gezworen nooit meer margaritas te drinken. Alexi gaat met me naar mijn doktersafspraken en verleent me onderdak in zijn gastenverblijf. Daarbij kan hij ook nog eens voortreffelijk koken, waardoor het lijkt alsof ik een tweeling draag. Hij is lief, intens en ongelofelijk sexy. Maar dat kan in onze relatie niet meer, we moeten samen een kind opvoeden, dat is alles..
Alexi.
Vrienden zijn met Amanda is een onmogelijke opgave. Deze vrouw is alles wat ik in een vrouw zoek: ze is sterk, sexy, zit vol compassie, is een tikkeltje wild en heeft een prachtig lichaam. Ik verlang naar haar, maar ik heb op een harde manier geleerd dat liefde heel snel rampzalig kan worden. Als mijn gezin bedreigd wordt realiseer ik me hoe erg ik bereid ben om te vachten voor deze vrouw en de baby. Ik mag dan een gevaarlijk man op het ijs zijn, maar buiten de ring kan ik ook een hoop ellende veroorzaken...

Ieder deel van deze leuke, mooie en heerlijke serie heeft een heel eigen en uniek verhaal. Dat maakt het een leuke en verrassende romance serie om te lezen. De overlap hierin zit hem in de verschillende NHL- spelers van waaruit het liefdesverhaal verteld wordt. Lili Valente heeft een levendige en vlotte schrijfstijl. Daarbij weet ze erg gemakkelijk veel gevoel, passie en emotie in haar verhaal te stoppen, waardoor je helemaal opgaat in het verhaal.

Het vierde deel is het verhaal van Amanda en Alexi. Ze treffen elkaar onverwachts op een bruiloft, nadat ze enige tijd geleden elkaar voor een onenightstand hadden. Hierdoor kent het verhaal een verrassende en bijzondere start. Beide personages zijn erg verschillend en zijn twee totaal verschillend in karakter en hebben beide totaal verschillende achtergronden. Dit geeft al gelijk een spanningsveld tussen de twee.

Het verhaal is leuk opgebouwd en weet de heerlijke, onstuimige, verwarrende liefdesrelatie en komst van de baby te beschrijven. Het verhaal kent leuke wendingen en gebeurtenissen. Wel miste ik de diepgang die de voorgaande delen wel wat meer hadden. Dit verhaal ging ook vrij weinig op het NHL-team, de wedstrijden, trainingen, maar het ging vooral over de zwangerschap en de ontwikkeling van de relatie tussen Alexi en Amanda. Wat erg goed en met heel veel gevoel, passie, spanning en lust beschreven is.

Puck me baby is een leuke en mooie romance. Het is erg levendig, sfeervol en met veel emotie, passie en gevoel geschreven. Lili Valente weet de onstuimige liefdesrelatie tussen Alexi en Amanda en de zwangerschap tot een mooi verhaal te vormen. Wel miste ik de diepgang die de vorige delen wel hadden. Ondanks dat ik dit niet het sterkste deel van de serie vond, heb ik wel erg genoten van het verhaal. Het is echt een verhaal om bij weg te dromen.

Meer recensies van KimCoenen85