Vermakelijke mysterie

Lara 19 mei 2022
3,5

Allereerst uitgeverij Moon young adult, dankjewel dat ik dit recensie exemplaar heb gekregen!

Dit was een echte quick read waar je doorheen vliegt! Het was een leuke mysterie vol spectaculaire outfits en feestjes met rijke mensen (ik ging ook van al die personages houden!). En daarbuiten was het natuurlijk ook enorm grappig, net als de serie. Ik vond het knap hoe de auteur de personages precies zoals in de serie op papier heeft weten te zetten! Ik zag helemaal voor me wat ze deden in het boek, want het klopte precies.

De levenslessen van Otis waren ook daadwerkelijk heel mooi en nuttig en je kan gewoon niet niet lachen om het enthousiasme en de uitbundigheid van Eric! Aimeeā€™s domme opmerkingen waren on point en Maeve was nog steeds haar mysterieuze en sarcastische zelf. De groeiende spanning tussen Maeve en Otis was ook heel leuk om te lezen!

Dus als je fan bent van Sex education, is dit zeker de moeite waard om te lezen!

Meer recensies van Lara