Vooral veel humor

Lara 24 september 2021
Je weet hoe Arjen Lubach op de televisie is, maar je weet niet hoe hij is achter de schermen. In dit boek krijg je een beeld hoe Lubach is in zijn eigen leven. Je krijgt een beeld van degene achter de grappenmaker.

Lubach kan dingen op zo’n leuke en boeiende manier vertellen en omdat hij dit luisterboek ook nog eens zelf voorlas, was ik al helemaal verkocht. Hij kan dingen op een bepaalde manier vertellen zoals alleen hij dat kan! Lubach laat veel van zichzelf zien en je ziet dat hij ook gewoon een mens is (sommigen vergeten dat wanneer iemand bekend wordt)…

Zijn verhalen zaten vol humor en net als zijn grapjes bij Zondag met Lubach zaten hier ook zeker hele grappige stukken bij; ik moest vaak hardop lachen toen ik naar dit boek luisterde.

Wel vroeg ik me af wat verder het doel was van dit boek? De verschillende plekken waren leuk om over te lezen, maar ik snapte soms de link niet helemaal.

Als je het leuk vindt om naar Zondag met Lubach te kijken en wilt weten wat Arjen Lubach in zijn dagelijkse leven doet, dan is dit boek zeker het lezen waard!

Meer recensies van Lara