de perfecte vriendin

larissa 28 oktober 2019
Het boek begint met een proloog waarin de hoofdpersoon, Juliette (eigenlijk Elizabeth) verteld over haar jeugd.
Vanaf hoofdstuk één bekijk je alles door de ogen van Juliette.
Juliette haar ex vriend Nate probeert ze terug te winnen. Ze vindt dat ze de perfecte vriendin is, knap van buiten en een goed stel hersens.
Het terug winnen van Nate is een vreselijke obsessie.
Ze gaat een opleiding tot stewardess volgen. Dit doet ze niet zo maar, Nate is co-piloot en ze hoopt dat ze op dezelfde vlucht zitten.
Juliette is ook vaak bij Nate thuis als Nate is werken. Ook installeert ze een stalking app op Nate zijn mobiel om alles in de gaten te houden.
Juliette probeert Nate duidelijk te maken, dat ze het perfecte stel zijn. Al denkt Nate daar anders over.
Juliette voert allerlei gemene en kwade plannen uit om Nate over te halen terug bij haar te komen.

Komen Nate en Juliette nog bij elkaar ?

Mijn mening:
In het begin , moest ik toch even inkomen in dit boek.
Wel erg goed geschreven! Als je eenmaal in dit verhaal zit dan kan je het boek niet weg leggen.

Meer recensies van larissa