De verleiding novelle

larissa 26 juni 2020
verliefd - verslaafd- verraden

Noor is nogal gehecht aan haar telefoon. Terwijl ze op insta ziet hoe de rest van de wereld naar tropische oorden vliegt, moet Noor een afkickkamp, vanwege haar verslaving van haar mobiele telefoon.
Dat wordt de langste en saaiste week van haar leven.... Of toch niet?

In het kamp ontmoet Noor de knappe Rowan, de grappige Mia en meer jongeren die allemaal hun eigen problemen hebben.
Samen kunnen ze lachen om de overdreven kampleider Tony. Maar dan neemt het kamp plotseling een nare wending. Noor en de andere deelnemers komen erachter dat Tony iets in zijn schild voert en hele andere plannen met hen heeft dan ze te helpen.....

mijn mening:

De tekst op de achterkant van het boek sprak me aan.
Ik vond het wel even duren voor het verhaal op gang kwam. En het verhaal was wel een beetje voorspelbaar.
Boekje is een Novelle, dus snel uit te lezen. Goed voor tussendoor of als je aan het zonnen bent bijvoorbeeld.
Daarom geef ik deze novelle **2/5 sterren.

Meer recensies van larissa