jeugdthriller die je wilt blijven lezen

larissa 11 december 2019

Olivia is klaar met haar middelbare school en weet nog niet precies wat ze wilt gaan studeren. Ze neemt voorlopig afstand van haar vriendje Roan. Olivia heeft een plan en ze wilt een half jaar naar Parijs. Ze gaat naar haar tante Martine. Haar tante Martine gaat voor een half jaar op reis, Olivia vindt dat geen probleem. Ze kreeg een anoniem berichtje op haar telefoon. Wie wilt haar bedreigen. Ze negeert het bericht, maar haar moeder schrikt na een bezoek aan Lotte, van een kip waar de kop en de romp van elkaar ongeveer een meter gescheiden waren. Olivia doet aangifte en vertrek naar Parijs.
Olivia solliciteerde bij Shakespeare and Company en ze werd aangenomen.
Ze leert op haar werk nog twee Nederlandse meisjes kennen, Lizzy en Susan.
Er gebeuren steeds meer rare dingen en krijgt ze ook steeds meer dreigberichten. Olivia heeft een afspraak met Christian, ze komt alleen niet op deze afspraak aan.
Wie bedreigt Olivia en wat is er met haar gebeurt? Is het Roan of toch iemand anders?

MIJN MENING: ik zou dit boek zeker aanraden. Erg spannend en een goede opbouw, waardoor je zeker wilt blijven lezen,
je kan ook merken dat Eva Burgers jarenlang heeft gewerkt als rechercheur op de afdeling zware criminaliteit. 5/5 sterren. Dit boek is een hoge beloning waard. Dus maximaal aantal sterren. ——————————————————————

Meer recensies van larissa