geloof me

larissa 21 oktober 2019
Niemand gelooft Carey. Amelia de beste vriendin van Carey ontvangt allemaal nare berichten via NatterSnap. Carey probeert Amelia te helpen en te troosten.

Als Amelia een doodsbedreiging ontvangt, gaat de politie alles onderzoeken en komen ze bij Carey uit. Alles wijst in de richting van Carey. Het bericht is via haar laptop verzonden. Als Carey blijft ontkennen dat ze het niet heeft gedaan gelooft niemand haar.

Dan raakt Amelia vermist. Carey maakt zich veel zorgen om Amelia. Iedereen denkt dat Carey wat met vermissing van Amelia te maken heeft. Ze krijgt overal de schuld van.

Wie is de schuldige nu echt ? Leeft Amelia nog ? En wordt het raadsel nog opgelost of draait Carey voor alles op?

Mijn menig : goede jeugdthriller , makkelijk te lezen. En je zit echt zo in het verhaal. Je kan je makkelijk inleven in het verhaal van Carey.

Meer recensies van larissa