heerlijk boek!

larissa 19 juni 2020
Mandy Blokdijk ziet haar dromen in duigen vallen.
Nadat ze haar toelatingsauditie voor de Academie voor Kleinkunst verknalt, breekt ze met haar jeugdliefde Rick.
ze heeft geen idee wat ze nu met haart leven aan moet, totdat ze hoort over de animadores.
Jonge mensen die sport, spel en shows verzorgen in hotels.

Mandy vertrekt naar Mallorca voor een zomer vol theater, zon, zee en sexy Spanjaarden. Tijdens de opleiding valt ze echt als een blok voor haar Duitse collega Johnny. Is hun relatie bestand tegen het hectische leven van een vakantie - entertainer? Of is het toch de sensuele Spaanse paardrijdinstructeur Rafael die roet in het eten gooit?

mijn mening:
Dit is het eerste boek wat ik van Wendy Louise lees. Wendy Louise haar schrijfstijl bevat veel humor en romantiek.
Ideaal voor op vakantie of bijvoorbeeld in de zon in je eigen tuin. Ik heb heel erg genoten van dit boek.
Daarom heb ik dit boek ook ***** sterren gegeven.

Meer recensies van larissa