moordgeheim novelle

larissa 30 juni 2020
Nieuwe spannende
thriller van succesvolle VA-auteur

Moordgeheim is de tweede spannende novelle door YAauteur Natasza Tardio.
Zij weet als geen ander met weinig woorden een groot verhaal neer te zetten.
In Moordgeheim duikt de 17¬jarige Cloë voor een schoolopdracht in het verleden van het Drieluik College, waar zes jaar eerder een schietpartij plaatsvond (het verhaal van Moordvrienden). Vanaf dag één ondervindt ze echter tegenwerking van haar omgeving, haar vrienden en de betrokkenen bij de gruwelijke daden. Vast besloten haar opdracht tot een goed einde te brengen zet Cloë door, maar meer en meer slaan de twijfel en de angst toe. Hebben de getuigen van die vreselijke schietpartij wel allemaal de waarheid verteld en wie is de persoon die Cloë probeert tegen te werken?

Mijn mening:
Dit is de eerste keer dat ik kennismaak met de schrijfstijl van Natasza Tardio. Ik ga zeker meer lezen van deze schrijfster.
Moordgeheim is een razendsnelle Young Adult thriller. Het is een spin-off van moordvrienden, dat zes jaar eerder verscheen en waarmee Natasza Tardio de Jonge Jury Debuutprijs won.
Dit is een kort verhaal van 88 bladzijdes.
Ik geef dit boekje **** 4/5 sterren. Het eind vind ik helaas te snel afgebroken. Voor de rest een goed verhaal!

Meer recensies van larissa