vlotte novelle

larissa 31 mei 2022
Na het overlijden van Romee haar vader, krijgt Romee haar moeder een relatie met Tom.
Romee wet zeker dat er bij haar thuis iets heel raars aan de hand is. Spullen verdwijnen of liggen zomaar op een andere plek.
Als Romee verteld dat er spullen verdwijnen of zomaar op een andere plek liggen geloofd Tom er niets van. Romee krijgt ruzie met Tom hierover. Niemand neemt haar serieus.

Ze gaat met haar beste vriendin Shannah op onderzoek uit.
Shannah deelt alles met haar online volgers.

Romee heeft een relatie met Bart, maar vindt Bart haar wel net zo leuk als dat zij Bart vindt?

Dan is Bart vermoord. Wie heeft dit toch gedaan? Daan, Shannah, Tom of toch Romee?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn mening:

Wat een heerlijke novelle weer. Binnen een dag uitgelezen.
Novelles zijn ook heerlijke boekjes voor tieners/ volwassenen die niet of amper willen lezen.
Toch spannend en niet te veel bladzijdes.
Ik geef deze novelle **** 4/5 sterren.
Op het eind vond ik het persoonlijke heel snel afgelopen en afgekapt verhaal.
Verder een super novelle die makkelijk wegleest.

Meer recensies van larissa