leuk boek met moeilijkere woorden

Lindsey 06 november 2019
In het boek zijn veel moeilijkere woorden waardoor het iets moeilijker is om het boek te begrijpen vooral in het begin zijn er moeilijkere woorden maar hoe verder je leest in het boek des te meer begin je die woorden te begrijpen en begin je het verhaal ook te begrijpen. Het boek is op een logische wijze opgebouwd. De auteur van het boek heeft ook nog andere boeken geschreven o.a. De Da Vinci Code. Het verhaal gaat over één van de machtigste inlichtingendiensten die problemen hebben met het ontcijferen van een code, die mogelijk van een hacker afkomstig is, die ze moeten ontcijferen om te weten van wie die komt maar tijdens het ontcijferen gebeuren er veel dingen. Ik vindt het een spannend boek waardoor je blijft lezen. Het boek heeft veel pagina’s (364) door de moeilijkere woorden in het begin van het boek komt het verhaal traag op gang maar uiteindelijk wordt het interessant en ben je snel een heel stuk verder met lezen. Dit boek is een aanrader voor mensen die van spanning houden en geduld hebben om het eerste deel van het boek met moeilijke woorden te lezen en uiteindelijk, wanneer er minder moeilijke woorden zijn, een heel stuk verder zijn met lezen en dus ook veel tijd hebben want je blijft lezen en let dan totaal niet meer op de tijd. Op de laatste pagina van het boek vindt je ook uitleg over het andere boek dat hij geschreven heeft indien je daarin misschien geïnteresseerd zou zijn na het lezen van dit boek.

Meer recensies van Lindsey