Meer dan ooit.

Lindy Bolwijn 17 december 2019
Allereerst een prachtige cover en een veelbelovende achterflap.

Door een schokkende gebeurtenis worden Lucie haar dromen en herinneringen in één klap weggeveegd en dat in een periode waarin ze het al erg moeilijk heeft. Ze neemt een rigoureus besluit, zet haar huis te koop, neemt ontslag en vertrekt naar Frankrijk. Naar de camping waar ze in haar jeugd David heeft ontmoet. Als David haar ziet wil hij het liefste dat ze gelijk weer vertrekt en laat dit ook merken aan Lucie.

Door Hebban was ik ingeloot voor de leesclub over Meer dan Ooit, geschreven door Marina Folkers. Meestal moet ik wennen aan een schrijfstijl maar vanaf het eerste moment werd ik het boek ingezogen. Ik ben dan ook door het boek gevlogen! Vlot geschreven, korte zinnen en een fijn woordgebruik. Marina weet door haar beeldende beschrijvingen het gevoel te creëren dat je zelf aanwezig bent op de camping. De boodschap die ik uit heb boek heb gehaald is krop dingen niet op maar blijf altijd praten met elkaar. Ik heb het boek met veel plezier gelezen, een heerlijke feelgood!

Meer recensies van Lindy Bolwijn