Geknipt voor jou

Lindy Bolwijn 15 december 2021
Het is alweer een tijd geleden dat ik binnen een paar dagen door een boek ben gevlogen. Geknipt voor jou zorgde daar weer voor. Wat een heerlijke feelgood! Vlot geschreven, scènes die je aan het lachen maken, en een portie herkenbaarheid. Een dikke aanrader.

Hannah is 29 en werkt voor Anna Lee. Geen droombaan maar ze werkt keihard ondanks dat Anna haar enorm slecht behandelt. Hannah hoopt dat Anna op een dag ziet dat ze ontzettend goed kan ontwerpen zodat ze kan doorbreken in de modewereld. Op de één of andere manier belandt Hannah op een dag met Sven op kantoor. Een klein jongetje wiens ouders onbereikbaar waren voor de opvang. Hannah probeert de ouders te bereiken. Als dit eenmaal is gelukt is de vader, Frank, een enorme zak en Hannah staat perplex. Er ontstaat een band tussen beide. Zal die band leiden tot meer?

Meer recensies van Lindy Bolwijn