Lang en gelukkig?

Lindy Bolwijn 06 september 2021
Het verhaal van Ella & Brian gaat verder waar het vorige is geeindigd. Ze zijn net samen & Ella moet wennen aan het feit dat niet alleen Brian ontzettend populair is maar ook Ella. Haar familie, en dan met name haar vader, is niet erg blij met de relatie en na een première van een film waarin het niet helemaal soepel verloopt barst de bom met grote veranderingen tot gevolg. Ella. worstelt daarnaast met de acceptatie van haar lichaam. Kan de liefde tussen Ella & Brian dit allemaal aan?

Oram neemt je mee in het acceptatieproces waar Ella enorm mee worstelt. Je ziet haar net als in het eerste deel weer groeien. Brian zijn karakter ontwikkelt zich niet echt wat ik wel jammer vond. Ergens had ik iets meer diepgang verwacht, sommige passages hadden nog meer uitgewerkt kunnen worden waardoor het einde van het verhaal voor mij wat onverwacht kwam. Al met al was het wel weer een heerlijk boek om te lezen.

Meer recensies van Lindy Bolwijn