Circus der wonderen

Lindy Bolwijn 18 augustus 2021
Nell is voor het haar 1866 niet een normaal meisje, ze heeft veel moedervlekken en is daardoor anders. Door haar vader wordt ze verkocht aan het circus van Jasper Jupiter. Dit circus kent vele rariteiten en Nell wordt de hoofdact en iedereen wil haar zien. Als Nell de mensen leert kennen voelt ze haar eindelijk ergens thuis. Maar voor hoelang kan ze genieten van deze roem?

Het verhaal neemt je mee in het leven van de circusbaas, zijn broer en de circusartiesten. Niet alleen de mooie momenten worden verteld maar ook de donkere kant van het circuswezen. Na het lezen van de achterflap en de lovende woorden had ik iets meer verwacht van het boek. Ik raakte helaas niet heel lekker in het verhaal waardoor ik het boek niet snel zou aanbevelen.

Meer recensies van Lindy Bolwijn