De aanklager

Lindy Bolwijn 22 maart 2020
De openbaar aanklager Rusty Sabich krijgt een moordzaak toegewezen en wel die van de moord op zijn ex-collega en minnares. Al snel blijkt dat Rusty geobserdeerd was door haar en wordt er bewijsmateriaal gevonden waardoor Rusty van openbaar aanklager, hoofdverdachte wordt.

Als lezer maak je kennis met de gang van zaken tijdens een strafrechtelijk proces. Erg interessant beschreven. Een aantal keer denk je te weten wie de moord heeft gepleegd, maar als je doorleest blijkt dan weer dat je op het verkeerde been bent gezet. Uiteindelijk is sprake van een voor mij verassend einde. Af en toe langdradig en ook moest ik soms even terug lezen wat er zojuist werd verteld, maar een goed boek.

Meer recensies van Lindy Bolwijn