Het dorpje Hapiness

Lindy Bolwijn 09 september 2021
Willow besluit na haar relatiebreuk het roer om te gooien. Ze komt een advertentie tegen waarin ze één jaar gratis in het dorpje Hapiness mag wonen met als tegenprestatie dat ze iets moet bijdragen aan het dorpje. Ze verkoopt online kaarsen en besluit in Hapiness een fysieke winkel te openen. Als ze het dorp binnenstapt lijkt het dorp echter niet op wat ze heeft gezien in de advertentie en ze vraagt zich af of ze er wel goed aan heeft gedaan om zich in dit avontuur te storten. Dan ontmoet ze Andrew en ondanks dat ze geen relatie wil aangaan wordt ze hopeloos verliefd. Samen proberen ze het geluk in Hapiness te herstellen.

De cover van dit boek deed me besluiten om het boek mee te nemen en te gaan lezen. Het gaf me een instant fijn gevoel. Door de vlotte schrijfstijl ben ik het boek door gevlogen maar ik miste wat diepgang. Beide worden halsoverkop verliefd op elkaar en ze lopen naar mijn mening wel erg hard van stapel. Daanaast wil Willow te snel het geluk in Hapiness herstellen met acties die een beetje over de top zijn. Dit maakt het verhaal onrealistisch. Ik had meer van dit boek verwacht.

Meer recensies van Lindy Bolwijn