Wat een verhaal! Ik moet er even van bij komen. Waar het soms even verwarrend is, omdat de hoofdstukken vaak nogal raar in elkaar lopen, is het op andere stukken zo ontzettend spannend dat je niet kunt stoppen met lezen. Hoe heerlijk is het dat je in dit verhaal niet halverwege al weet wat het einde zal zijn?

Een vrouw overleeft een auto ongeluk en is hierdoor haar geheugen verloren. Ze blijft een tijdje in een ziekenhuis en wordt bijgestaan door de plaatselijke sherrif. Ze blijft voorlopig in de plaats van het ongeluk wonen en ontmoet naast de sherrif nog een bijzonder persoon. Terwijl ze op zoek gaat naar wie ze is krijgt ze last van nare dromen en begint ze er achter te komen dat ze niet is wie ze denkt dat ze is.

Het boek is af en toe grappig, rete spannend, heftig, maar ook verwarrend. Ik snap de sprongen van 'zullen we naar las vegas gaan' dan naar de dame met het zwarte haar om vervolgens over te gaan op nachtmerries en wakker worden na een heftige sessie bdsm. Vandaar de 4 sterren.

Reacties op: Spannend tot aan het einde

Zon van de nacht - Jerrad Hoff
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 19,95