Spannend en mooi geschreven

Marieke Leest 26 oktober 2019
Ik was erg blij dat ik deze thriller van Jerrad Hoff mocht lezen. Nadat ik eerder al 'een leven geleden' las, stonden ook de thrillers ook mijn verlanglijstje.
Na een auto ongeluk is 'Madeline' haar geheugen kwijt. Ze weet niet wie ze is, ze heeft geen identificatie op zak en niemand lijkt haar te missen. In haar nieuwe leven ontmoet ze nieuwe mensen maar ze komt gaandeweg meer te weten over haar leven voor het ongeluk, ondermeer via haar vreemde dromen. Het is echt een heel spannende en met momenten ook wat gruwelijke thriller en erg mooi geschreven met een paar verrassende elementen. Een aanrader voor de thrillerliefhebber. En het goede nieuws is dat er hierna nog een vervolg kom: 'Dag van de zon'.

Meer recensies van Marieke Leest