Laat er je slaap niet voor!

Marina De Wit 25 juni 2023
Een actueel thema dat velen aanbelangt en waar velen zich zullen in herkennen. Het verhaal lijkt heel realistisch, enkel af en toe wordt duidelijk dat het niet allemaal realiteit is en dat het zich in de toekomst afspeelt.
Er is niet onnodig gegoocheld met moeilijke taal. Het is heel toegankelijk voor alle soorten lezers. Je kan je als lezer goed inleven in het hoofdpersonage.
De korte hoofdstukken geven het verhaal een luchtigheid over toch wel een zwaar onderwerp - slapeloosheid.
Sommige verhaaldeeltjes laten je dieper nadenken over het aangehaalde thema. Is dit wat ons te wachten staat in de toekomst, een nieuwe soort politie die 'waakt' over onze slaap en geestelijke gezondheid?

Het einde kwam niettemin vrij plots en was eerder niet echt afgewerkt - alsof er nog een vervolg komt.

Meer recensies van Marina De Wit