Een mysterieus avontuur!

Al als je het boek oppakt wil je erin gaan lezen. Een omslag waar zo ontzettend veel op is te zien. Het verhaal gaat over de drie zussen Weddersinne. Fliss, de oudste en verstandigste. Betty, ondernemend en dapper en als laatste de jongste Charlie, stoer, ondeugend en pienter.

Op een dag erven de drie zussen magische voorwerpen. Dat lijkt leuk, maar helaas hoort er ook een eeuwenoude vloek bij.

Vastbesloten om de vloek te verbreken gaan de meiden met gevaar voor eigen leven op pad.
Wat een ontzettend mooi geschreven verhaal. Je ziet de omgeving voor je. Elke keer als je denkt te weten hoe het verder gaat, gebeurt er weer iets waardoor het helemaal verandert. De personages en hun karakters komen echt tot leven.

Het is geschreven in het heden en het verleden, dit wordt mooi afgewisseld, waardoor je elke keer een stukje meer te weten komt over de geschiedenis.

Dit boek laat je niet los, eenmaal in het boek begonnen lijk je wel vervloekt om het uit te lezen. Het is spannend en mysterieus. Ik ben ook erg benieuwd naar de volgende delen.

Meer recensies van Marion Licht (Samen thuis, samen uit)