Een avontuurlijke roman

Met de World of Romance Boekenlounge lazen we alweer een boek van één van mijn favoriete schrijfsters Sarah Morgan. Als je de cover ziet verwacht je een heerlijke luchtige zomerse roman. Maar als je begint te lezen blijkt het toch een roman te zijn met veel meer diepgang.

Je volgt 3 vrouwen tijdens een moeilijke periode in hun leven. Kathleen, 80 jaar, wil nog 1 keer de reis van haar dromen maken. Dochter Liza heeft een gezin, maar neemt nooit tijd voor zichzelf en als laatste de jonge Martha, gescheiden, woont weer bij haar ouders die haar niet begrijpen.

Het boek wordt vanuit 3 perspectieven verteld. Je gaat mee op een heerlijke roadtrip over de Route 66 en gaat heerlijk ontspannen in het huis van Kathleen. Geheimen worden onthuld en al lezende leer je de vrouwen steeds beter kennen en krijg je meer begrip voor de dingen die ze hebben gedaan.

Ik heb echt genoten van dit boek.

Meer recensies van Marion Licht (Samen thuis, samen uit)