Heerlijk feelgood dorpje

Na 8 jaar gaat Felicity (Flick) weer terug naar de plek waar ze is opgegroeid. Daar blijkt dat iedereen is verdergegaan met zijn of haar leven, terwijl haar leven in de stad lijkt stil te staan.

Door omstandigheden moet ze langer in Heartcross blijven. Het is een mooi dorpje, vol saamhorigheid en uitdagingen. Je maakt kennis met oude vrienden en bekenden van haar. Zal ze ooit weer haar plek vinden in het dorp, zoals jaren terug, of trekt het leven in de stad haar toch meer?

Ik ben blij dat er nog meer delen komen. Wat een heerlijk dorp met fijne mensen.
Het boek heeft een prettige schrijfstijl, waardoor je echt snel door wil lezen. Het voorproefje van deel 2 staat ook in het boek, dit beloofd nog wat!

Meer recensies van Marion Licht (Samen thuis, samen uit)