Recensie De bewoonde wereld

Marjolein 20 februari 2010
Dit boek van Nicci French had ik samen met Het geheugenspel gekregen om eens kennis te maken met Nicci French.

Abbie is ontvoerd en wordt gevangen gehouden. Ze weet te ontsnappen, maar niemand gelooft dat ze echt is ontvoerd. Daarom begint ze haar eigen onderzoek.

Dit boek begint sterk, je raakt meteen gegrepen door het verhaal. Jammer genoeg kan dit niet worden volgehouden tot op het laatst, aangezien je weet wat het einde zal zijn, al voor de 100ste pagina. Dat vind ik jammer, want het begin was ongelooflijk veelbelovend, maar het perspectief waar voor werd gekozen was misschien niet erg geschikt voor een origineel/verrassend verhaal. En op het einde weet je toch al zeker hoe het af gaat lopen en wat er gaat gebeuren.

Meer recensies van Marjolein