Piramides en kiwi's

M.G. Pauwels 02 juni 2023
Ik was nieuwsgierig naar dit boek, omdat ik de autobiografie van de auteur al had gelezen en deze me enorm beviel, ook al is dit normaal mijn genre niet.
Dan nu de opvolger: de thriller. Dat is bij mij een erop of eronder genre.
Het verhaal van Lara Cains is best goed verteld, goed uitgewerkt, maar ik vond het helaas hier en daar voorspelbaar. Ik vermoed wel dat het iets persoonlijk is, omdat ik zelf schrijf en zo mogelijke plotwendingen makkelijker zie aankomen dan een doorsnee lezer. Ik ga er niet verder over in detail, om geen spoilers te geven.
Ik laat het erbij dat Lara Cains geen normale jongedame is en dat er daarom mensen achter haar aanzitten.
Deze thriller is vlot geschreven, met af en toe wat krachttermen. Mijn stoorde het niet, maar ik kan aannemen dat sommige lezers er wel aanstoot kunnen nemen.
Voor de liefhebbers van spannende thrillers met een psychologisch kantje, kan ik het boek zeker aanbevelen.

Meer recensies van M.G. Pauwels