Uitkijken naar het volgende deel

M.G. Pauwels 22 augustus 2023
Ik zal zelden een serie rink aan elkaar lezen. Bij deel 2 van de Moonclaw Series heb ik dat wel gedaan. Ik moest na deel 2 weten hoe het verder ging.
Heb ik spijt van deze beslissing om meteen deel 2 te lezen? Deels wel, want nu moet ik uitkijken naar deel 3.
Deze serie is gewoon verslavend. De personages zijn goed uitgewerkt en de vonken vliegen eraf.
De boeken zijn vlot geschreven en lezen als een trein, waardoor ze wegleggen moeilijk is.
De verhalen van de troep van de Waker zijn dus boeiend. In dit deel richt het zich vooral op Caitlin, de nieuwe genezer van de troep, die zich ontfermd over haar patiƫnt Tala, een gewonde beta, met alle gevolgen van dien.
Normaal hou ik niet zo van cliffhangers, maar hier neemt het verhaal op het einde wel degelijk een wending die aanmoedigt om uit te kijken naar het volgende deel en dat meteen te verslinden, alsof je zelf een wisselaar bent.

Meer recensies van M.G. Pauwels