Beestig romantisch

M.G. Pauwels 07 augustus 2023
Ik was al vertrouwd met verhalen van wisselaars, maar had nooit iets in die stijl gelezen. Als kind was ik al dol op weerwolven, maar dit was weer iets anders.
Ik heb genoten van de lotgevallen van Rajini die haar troep moet verlaten om gekoppeld te worden aan een beta van de Waker.
De tegenpartij is Ray, die er niet eens aan denkt zich te koppelen.
Tussen alle romantiek en erotiek, zit er ook nog een spanningsboog. Het is duidelijk dat er ook problemen zijn met wisselaars en mensen en er gebeuren allerlei dingen, die me als lezer op het puntje van mijn stoel hielden en met vraagtekens achterlieten.
Maar gelukkig is deel 2 er al en weet ik welk boek ik als volgende ga lezen.
Ik weet dat het boek ook in het Engels verkrijgbaar is, maar ik heb bewust voor de Nederlandse vertaling gekozen, omdat ik waardering heb voor de kosten en moeite die de auteur deed om het verhaal te laten vertalen.
Omdat ik weinig kan opmerken, kan ik enkel 5 sterren geven.

Meer recensies van M.G. Pauwels