Tussen hemel en hel

M.G. Pauwels 11 juni 2023
Ik vind dit een leuk, origineel verhaal met levendige personages. Opnieuw krijg ik zin om op Google Maps de locaties te gaan zoeken. Helaas zal gaan wandelen in het Grienderbosch er niet inzitten en gaan shoppen in Sleuvink ook niet.
In dit verhaal zijn goed en slecht relatief. Dat bevalt me wel. De engel die niet altijd even zuiver op de graat is en de demon die ook nog een goed kantje heeft.
De ambitieuze moeder overste Agnes is enorm leuk. Dan hebben we Ellen, die niet toevallig in bepaalde situaties verzeild geraakt en last but not least Robin, een halfdemon die ook wat op zijn bord krijgt.
Omdat ik geen spoilers wil geven, dat ik er niet teveel over zeggen.
Het enige minpuntje aan het boek, is dat de redactie niet zo goed is gelukt op sommige punten in de versie van het Ebook dat ik had. Hierdoor las het soms wat minder vlot, maar ik ben er zeker van dat er hier aan gewerkt wordt.

Meer recensies van M.G. Pauwels