Het dorpsfeest

Michaela1981 20 april 2024
Het dorpsfeest is een thriller van Cobi Oosterling. Een prachtige thriller vol mysterie en geheimen die in een dorpje plaatsvinden.

Een dorpje wordt 2 maal opgeschrikt door een misdrijf. In 1979 wordt er een twaalfjarig meisje, Mieke, vermoord terug gevonden in het bos, vijf jaar later wordt blonde Neel vermist. Doordat er geen dader gevonden werd, werd de zaak een cold case. Ook werd er na een tijdje niet meer gezocht naar blonde Neel omdat er geen aanwijzigingen worden gevonden van een misdaad.
Marijke, destijds een goede vriendin van Mieke, gaat op onderzoek uit na belangrijke ontdekkingen.
Welke ontdekkingen heeft ze gedaan en heeft dat betrekking tot de 2 onopgeloste zaken van vroeger?

De auteur haar schrijfstijl is heerlijk om te lezen waardoor je het in 1 ruk kan uitlezen. Ze weet de spanning erin te houden.

Ik vond het een heerlijk boek om te lezen. Kon het niet weg leggen omdat ik echt wilde weten of de 2 zaken opgelost werden en de dader(s) gevonden zou worden.

Meer recensies van Michaela1981