Boeiend van begin tot het einde !

Mieke Piersma 04 januari 2021
Doordat Robert voor de tweede keer vreemd is gegaan, besluit Samantha te vertrekken naar Zuid-Afrika om haar vriendin Noor op te zoeken.
Ze heeft dan alle tijd om na te denken wat ze wil met haar relatie. Noor werkt daar in een weeshuis als vrijwilligster en Sam mist haar heel erg..
Als Sam aankomt in Johannesburg staat Noor haar niet op te wachten. Hoe kan dat nou? Dat hadden ze toch afgesproken?

Als blijkt dat Noor van de aardbodem verdwenen is, gaat Sam op zoek met een duidelijk gevoel dat er iets niet klopt. Waarom reageert de politie zo laks op haar aangifte?
Haar leven in Zuid-Afrika wordt volledig in beslag genomen door haar zoektocht en daarbij leert ze meerdere mensen kennen.
Ze is wat op het spoor, maar wie kan ze vertrouwen?

Ik heb genoten van “Bloedzuster”, een geweldig debuut en heerlijk vlot geschreven, met korte hoofdstukken.
Het verhaal boeit vanaf de eerste bladzijde tot de laatste en sleurde mij mee naar Afrika, ik voelde bijna de hitte van dat land.
Het plot is anders als wat ik gedacht had en dus verrassend! Dikke aanrader..!!

Meer recensies van Mieke Piersma