Cookiess

Voor de Lentekriebelswedstrijd van de Verhalenfabriek schreef Janneke Stemerdink haar eerste novelle: April's Cookies.

Met de lente in aantocht wordt April steevast verliefd, om dit gevoel in de herfst altijd weer te verliezen. Maar nu is ze er helemaal klaar mee: zij wordt níet meer verliefd! Ze wil haar eigen koekjeswinkel openen en die aantrekkelijke dierenarts Stef? Hij is de perfecte match voor haar zus June... toch?

Ik vond dit een heel gezellig verhaal. April is een heerlijke doorsnee meid en je kunt je gemakkelijk in haar inleven. De diverse personages worden sympathiek neergezet en het verhaal leest heerlijk weg.
Een verhaal met mooie boodschappen: jaag je dromen na en liefde kun je niet plannen, die overkomt je.

Ik kijk uit naar het deel 2, het vervolgverhaal over zus June!

Met dank aan @verhalenfabriek voor het recensie-exemplaar.

Meer recensies van Miekes.boekenwereld