Liefde in de sneeuw

Onder de naam Joy Springer schrijven twee Nederlandse thrillerauteurs korte actuele feelgoodverhalen, omgedoopt tot snack stories. Na 'Kies je mij?' en 'Vang je mij?' is onlangs 'Liefde in de sneeuw' verschenen.

Jess is een bekende influencer en zelfs op skivakantie met haar familie in Oostenrijk doet ze haar best om haar volgers en opdrachtgevers van content te voorzien.
Wanneer haar nieuwe liefde Stijn onverwacht in Oostenrijk opduikt moeten ze hun relatie geheim houden, omdat nog niet alle afleveringen van het datingprogramma waar Stijn de hoofdrol in speelde op tv zijn geweest. Maar dat geheim houden is nog niet zo gemakkelijk...

We hebben allemaal wel een beeld bij influencers en bij datingprogramma's en het is leuk om Jess en Stijn persoonlijk en van dichtbij mee te maken, inclusief hun gedachten en gevoelens. De wintersporters onder ons zullen helemaal smullen van dit verhaal. Met vaart en humor geschreven.
Dit verhaal lees je in een half uurtje uit en sla je met een goed gevoel dicht.

Met dank aan @joyspringer voor het recensie-exemplaar.

Meer recensies van Miekes.boekenwereld