Vermakelijk, maar niet meer

MireillePZ 23 september 2022
“Ayoub, een stadsjongen met een boerendroom” is een vlot geschreven boek over en door Ayoub Louihrana; een Marokkaanse jongen die zijn droom najaagt om boer te worden.

Het boek is opgedeeld in drie delen en neemt je mee in de ontwikkeling van ‘boer’ Ayoub sinds hij kleine jongen in een lastige thuissituatie was tot aan nu. In het midden van het boek vinden we nog een aantal fotopagina’s die het verhaal ondersteunen en per hoofdstuk is er een quote uitgelegd.

Hoewel het bewonderingswaardig is hoe hij zich ontwikkelt, wordt zijn eigen persoon wel erg positief voorgesteld en liggen negatieve aspecten altijd aan anderen. Desondanks een prettig boek op vlotte manier geschreven wat een leuke achtergrond kan zijn voor als je hem kent van de socials of tv.

Meer recensies van MireillePZ