Heerlijk verhaal!

Missmir 05 mei 2024
Chloë is dood. Maar toch niet echt. Ze loopt nog steeds rond op de aarde, maar mensen zien haar niet. Ze heeft haar man Charlie achtergelaten en familie en vrienden. Ze ziet ze rouwen en worstelen met de vraag of Chloë inderdaad zelfmoord heeft gepleegd. Aangezien Chloë nog steeds op aarde is besluit ze zelf op onderzoek uit te gaan. Lukt het Chloë om de levenden haar verhaal boven water te laten halen?

In eerste instantie wist ik niet zo goed wat ik ervan moest verwachten, want ja iemand die dood is en een rouwende partner achterlaat op de wereld kan dat dan feelgood zijn? En het antwoord is Ja! Wat een heerlijk debuut is dit!

Grace vertelt het verhaal van Chloë door de ogen van Chloë, zo kunnen we haar gedachten en haar acties volgen. Maar ook de gevoelens die Chloë ervaart in de tijd dat ze als geest ronddwaalt op aarde. Daarbij gaf Grace je voldoende details om een goed beeld te schetsen, maar ook weer niet te veel.

En juist deze manier in combinatie met de prettige en vlotte schrijfstijl, maken het tot een leuk boek. Er zit van alles wat in het boek, spanning, liefde, verdriet maar ook zeker veel humor. Ik heb mij dan ook kostelijk vermaakt. Wat eindigde in plottwist die ik niet had aanzien komen! Echt een aanrader dit!

Meer recensies van Missmir