checklist voor de perfecte man

Violet is één van die vrouwen die leeft met lijstjes, controle, orde en perfectie, maar soms in het extreme. Het gaat haar leven op alle vlakken bepalen, voor haar werk is dit een zege, maar op rationeel vlak een belemmering tot vloek.
Gaat ze haar leven niet te veel bepalen hierdoor en foute keuzes maken of zelf dingen niet willen zien om toch die doelen na te streven?
Checklist voor de perfecte man is een echte klassieke feelgood, voorspelbaar, met drama & spanning, humor en de nodige romantiek.
Je weet zeer snel welke richting het uit zal gaan, maar dat geeft je juist weer de tijd en zin om de andere dingen te zien en te ontdekken in het verhaal. Lindi Melse heeft veel aandacht gegeven aan details, die het verhaal de nodige knipogen en extraatjes gaf. Ook situaties die zeer herkenbaar waren en waarvan je denkt en weet ze zijn reëel.
De uitwerking van de personages waren ook erg goed, ik ergerde met echt blauw tot groen aan Victor, wat een man! Als je deze gevoelens bij de lezer los krijgt dan ben je echt in je opzet geslaagd als auteur.
Lindi Melse heeft een mooi, in balans en vinnig feelgood verhaal geschreven.
Extra leuk was mijn eigen naam tegen komen, gebeurt niet vaak, het gaf voor mij wel dat pluspuntje extra.

4 sterren

@missp_her_books_read