dank je feestelijk

missp_her_books_read 03 december 2022
Als je werk feestjes en evenementen plannen is, ben je dan zelf ook een partygirl? Gwen is de serieusheid zelve, een chaotische carrière vrouw die iedereen wil helpen en redden! Maar zou ze zichzelf soms niet beter redden van al die valkuilen en typische Gwen ongelukjes?
Nondedju, ja ja, wat heb ik mij vermaakt met dit fijne Feelgood verhaal van Lisanne Stam.
Dank je feestelijk is zo herkenbaar, puur, humoristisch en liefdevol geschreven. De aandacht die de schrijfster geeft aan details, verhaalinhoud en de juiste setting van woorden is perfect in ballans.
Een heerlijk voorspelbaar, maar ook zo vlot en toegankelijk geschreven verhaal in zijn genre is Dank je feestelijk.
Elk op zijn tijd, krijgt zijn hoofdstuk, wat de betrokkenheid en emotionele empathie van de twee hoofdpersonages verstrekt en kadert.
Wat ik enorm heb gewaardeerd zijn de soms zeer originele vondsten en situaties.
Lisanne Stam en daarom stel ik mij de vraag: is het verzonnen of uit eigen ervaring/omgeving?
Bij beide, ideaal voor een nieuw verhaal!

4,5 ster

@missp_her_books_read