gebroken fluisteringen

De heersers van de Bratva worden uitgenodigd bij hun Italiaanse rivaal. Het schept vragen en zeker dat de dochter Bianca wordt geschonken aan één van de leden als bruid. De gelukkige is Mikhail, de afstotelijke man met een ooglapje en een gehavend gezicht! Wat een straf voor beide zou moeten zijn zou wel eens anders kunnen uitdraaien dan ze verwachten.
Het verhaal begint met een goudgele roos een roos ter aanbidding maar anoniem!
Deze maffia romance is heerlijk met overwegend veel liefde en toewijding. Het maffia leven komt steeds om de hoek kijken maar is niet de hoofdmoot in dit fijne verhaal. Het laat vooral de twee hoofdpersonages zien die vechten voor wat hun is aangedaan, vechten voor hun eigenheid en vechten voor respect en liefde. Dat liefde soms geen woorden en beeld nodig heeft, maar enkel het gevoel, het gevoel van vertrouwen en openheid. Dat is wat dit verhaal mij zo liet ontroeren en meesleurden!
De schrijfster gebruikt de typische maffia taal en geplogenheden om zo helemaal in de sfeer te komen! Vlot, met passie en gevoel geschreven, aandacht voor details en omgeving. Een maffia romance die klopt met het vorige verhaal en personages laat terugkomen.
De Bratva heeft nog meerdere exemplaren rondlopen die een rol kunnen gaan spelen in een nieuw verhaal. Ik heb zelf al een klein vermoede wie! Kijk er nu al naar uit!
En de goudgele roos maakt ook weer een mooi einde aan dit prachtige verhaal!

4,5 ster

@missp_her_books_read