Verlaten, geen werk, geen huis wat nu?

MoniqueH 12 februari 2020
Lenas verloofde laat haar een week voor hun huwelijk zitten omdat hij een andere vrouw heeft ontmoet. Ze is natuurlijk in de war door deze gebeurtenis en maakt daardoor een grote fout op haar werk. Geen man, geen werk, geen huis, wat nu.

Ze trekt tijdelijk in de woning van haar broer, haar beste vriendin en Ben die daar ook woont. Ze zwelgt in haar emoties en besluit een ToDo lijst te maken mbt werk, vriend en een eigen woning en begint diverse stappen te nemen om dit voor elkaar te krijgen. Dan is er nog Ben, de womanizer die haar op de zenuwen gaat maar op een of andere manier komt hij telkens in haar gedachte terug.

Een mooie romantisch verhaal waarbij ik regelmatig gelachen heb (tot onvrede van mijn dochter). Liefdevol en grappig, een perfecte combinatie.

Meer recensies van MoniqueH