Opera, Liefde, Tragiek, Italie

MoniqueH 17 september 2019
Rosanna woont met haar ouders in Napels en helpt regelmatig mee in de pizzeria van haar vader. Op een avond wordt ze gevraagd wat te zingen. Dit hoor operaster en plaatsgenoot Roberto Rossini en hij raad haar ouders aan dit talent te koesteren. Jaren later komen Rosanna en Roberto elkaar weer tegen en worden verliefd. Als operapaar reizen ze om de wereld, maar ze laten hun familie en vrienden in de steek. Het leven draait om Rosanna en Roberto, of dat zo goed is?

Een mooie roman over een verliefd koppel dat door vele dalen gaat en ook vele hoogtepunten beleefd. Je leest niet alleen veel over Rosanna en Roberto maar ook over Rosannas broer en zus. Het verleden en het heden lopen door elkaar heen waar door je langzaam maar zeker een goed beeld krijgt wat er ook gebeurd is en waarom dit zo loopt in het heden.

Een heerlijk Lucinda Riley boek. Voor wie haar kennen weten wat ik bedoel, haar schrijfstijl herken je direct en zorgt er voor dat je niet meer wilt stoppen met lezen.

Meer recensies van MoniqueH