Dressuur, liefde en verdriet.

MoniqueH 06 april 2019
Sarah woont met haar opa in London. Hun gezamenlijke hobby is de paardensport. Ze bezitten een paard en als voormalig dressuurrijder leert opa zijn kleindochter de fijne kneepjes van het vak. Helaas krijgt Sarahs opa een hersenbloeding en het meisje komt er grotendeels alleen voor te staan. Dan komt ze in contact met Natasha en haar man Mac. Het huwelijk van deze twee is zo goed als voorbij, maar voor Sarah proberen ze er toch iets van te maken.

Sarah is echter niet zo zoals andere kinderen. Ze leeft voor haar paard en voor haar opa, maar dit is lastig nu opa ziek is en er dus weinig geld is. Sarah komt dan ook in verschillende situaties terecht en probeert met hulp van Mac en Natasha haar leven weer op de rij te krijgen.

Wederom een mooi boek van Jojo Moyes. Als je verstand hebt van dressuur rijden misschien nog wel beter omdat ik bij de genoemde begrippen verstek moest laten gaan. Het verhaal op zich is mooi en verrassend en erg meeslepen.

Meer recensies van MoniqueH