Romantisch verhaal spelend in Argentinie

MoniqueH 15 april 2018
Een typisch boek van Santa Montefiore, liefde, verdriet en onmogelijkheden die toch op 1 of andere manier samen komen in een mooi verhaal. Ik kon in het begin niet echt in het boek komen, waarom geen idee, maar uiteindelijk kwam het helemaal goed.

Sofia Solana groeit op op een ranch in Argentinie omgeven van familie, paarden en veel platteland. Haar vrienden en vriendinnen zijn haar neven en nichten met wie ze zeer veel tijd verbrengt. Echter is 1 neef iets specialer en zij is ook speciaal voor hem. Een onmogelijke liefde want zowel nu als ook in de tijd van dit boek was liefde tussen neef en nicht lastig al dan niet onmogelijk.

Het boek onder de ombu-boom beschrijft het leven van Sofia en haar neef Santi en hun gehele familie. Een familie die zeer dicht op elkaar woont en een goede band heeft. Wat deze twee geliefde overkomt, of ze bij elkaar blijven, hoe hun familie dit alles beleeft lees je in dit boek.

Ik vond het een mooi meeslepend verhaal, alleen het begon voor mij wat langzaam. Lezen over de natuur in Argentinie was voor mij een groot pluspunt. Ik ben er nog nooit geweest, maar kon me het beeldend voorstellen.

Meer recensies van MoniqueH