“Riley overtreft zichzelf met een verhaal dat de waarheid raakt

Moon Kager 13 oktober 2020

Electra spant wat mij betreft de Kroon, intrigerend, interessant en ontroerend.
Lucinda Riley heeft met Electra weer een heel intrigerend karakter neergezet, als vanzelf krijg ik medelijden met de zesde zus. Haar strijd met de drugs, de wodka en haar zelf raakt me, het kleine zusje welke zich nergens thuis voelt, is waarschijnlijk de meest kwetsbare zus van de zeven zussen. Het verhaal Zon verteld de geschiedenis, heeft een boodschap en zal de lezer niet loslaten. Zon heeft een andere uitstraling, het verhaal heeft meer gelaagdheid het raakt mij meer, waarschijnlijk door het onderwerp, drugsgebruik, apartheid en de strijd hiertegen. Riley zet in elk boek een zeer krachtige zus neer, Electra spant daarin wat mij betreft de kroon, de volledige 732 bladzijde is het genieten. Je reist mee naar Kenia, maakt kennis met enorm interessante karakters en Lucinda Riley laat je tot het einde toe op het puntje van je stoel zitten, met haar verrassende plotwendingen en het intrigerende verloop van het verhaal.
Ik kan niet wachten op deel zeven
Riley eindigt Zon met weer en trekkende start voor deel zeven, er komt verrassend nieuws……..
De zevende zus, ik kan niet wachten, helaas zal de cirkel dan compleet zijn maar ik hoop dat Riley ons veel vaker zal laten genieten, haar schrijfsels, ook haar stand alones, zijn Mustreads voor alle leesfanaten. Lucinda Riley is een schrijfster waar je wel van moet gaan houden, daar kun je niets tegen doen, dat gebeurt gewoon vanaf de eerste leeservaring.
Verwarmt mijn hart
Lucinda Riley, doet het weer, met de tranen over mijn wangen sluit ik dit zesde deel. Zon vertelt het verhaal van apartheid, drugs, liefde en kracht, ze laat je meeleven en meevoelen met de echte waarheid. Met Zon heeft Lucinda Riley mijn hart verwarmt en mij meegenomen naar waar het echt omgaat, liefde en mensen om je heen die er voor je zijn en je zullen helpen wanneer het nodig is.

Lieve Leesgroet Moon Kager

Meer recensies van Moon Kager