De Elite

America heeft het gemaakt tot de laatste 6 dames van de selectie. Ze worstelt met haar gevoelens of ze wel geschikt is om prinses te worden, maar ook met haar gevoelens voor Aspen of Maxon. Wie zal ze kiezen en wat zal ze gaan doen?

In dit deel merk je dat de karakters wel een sterke ontwikkeling doormaken wat het verhaal alleen maar ten goede komt en ervoor zorgt dat je een nog betere binding kan krijgen met de personages. Het enige wat ik een beetje mis is achtergrond informatie over de rebellen wat is hun motivatie om het kasteel aan te vallen?

Ik hoop in het derde deel nog iets meer informatie te krijgen over de rebellen en hun motivatie want ze maken het verhaal wel spannend

Meer recensies van proudbookjunkie