Het hart van de adelaar

proudbookjunkie 25 september 2020
Joana wordt beschuldigd voor het uitvoeren van hartbewerking, maar ze is onschuldig. Vlak voor het uitvoeren van de straf wordt ze gered, maar wat nu als haar redding nog gevaarlijker is dan gedacht?

Wat een ontzettend mooi en sterk debuut is dit van Emmelie. Haar schrijfstijl is zo beeldend en zo spannend dat ik het boek in een paar uur verslonden heb.
De tranen hebben op een aantal punten in mijn ogen gebrand, omdat de band die je met de personages krijgt zo echt voelt

Het is dat ik weet dat dit een debuut van haar is, maar met deze schrijfstijl zou je zeggen dat ze al jaren boeken schrijft. Ik kan niet wachten om meer van deze beginnende schrijfster te lezen, maar dat ze in mijn lijstje aan mag sluiten van favoriete schrijvers is een ding wat zeker is

Meer recensies van proudbookjunkie