Spelen met Vuur

proudbookjunkie 20 maart 2021
Luci heeft alles voor elkaar een rijk leven en een gezin, maar dat is alleen naar de buitenkant toe. Zelf worstelt ze met dit rijke leven en met haar schoonfamilie die haar eigenlijk niet zo mag. De broer van Benjamin, Joshua, komt op vrije voeten en Benjamin heeft besloten dat hij wel bij hun mag komen wonen. Luci is het er in eerste instantie niet mee eens, maar dan ziet ze hem. Dit is vragen om problemen of kan ze dit het hoofd bieden?

Olivia Lewis heeft een ontzettend fijne schrijfstijl waardoor je door het boek heen vliegt. De aantrekkingskracht tussen Luci en Joshua wordt zo mooi beschreven en komt echt over.

Luci is een vrouw die alles bezit waar de meeste mensen alleen maar van kunnen dromen en toch voelt ze zich niet helemaal gelukkig. Ze is de rijkdom niet gewend en haar schoonfamilie vind ze ook maar niks, ze is veranderd en daar worstelt ze heel erg mee. Benjamin haar man is veel weg voor zijn twee bedrijven en dat brengt de nodige dingen met zich mee. Joshua is een ex gevangene met een temperament en een kort lontje, maar als hij iets wilt dan gaat het er echt voor.

Ik raad dit boek aan voor mensen die houden van een erotisch verhaal met een diepere laag erin, maar zorg er wel voor dat je deel twee bij de hand hebt. Die cliffhanger laat je namelijk in spanning achter.

Meer recensies van proudbookjunkie