Verlossing

proudbookjunkie 21 maart 2021
Luci en Josh hebben al meerdere hoogtepunten en diepe dalen gehad. Dan komt Eveline met vreselijk nieuws en dat drijft Josh tot het uiterste. Is dit de tegenslag die ervoor gaat zorgen dat alles voor niks is geweest?

Olivia heeft een zeer verslavende schrijfstijl waardoor je bladzijde na bladzijde omslaat en dan baalt dat je zo snel gelezen hebt.

Luci en Josh zijn door de gebeurtenissen samen sterker dan ooit. Josh heeft eindelijk zijn rust in zijn hoofd gevonden en zich gerealiseerd dat Luci en haar kinderen alles voor hem is. Luci is gelukkig met Josh, maar heeft nog altijd in haar achterhoofd zitten dat Josh zo maar weg zou kunnen zijn als het hem teveel wordt.

Dit deel was een ware rollercoaster qua emoties, maar alles klopte en viel als een puzzel in elkaar wat zorgt voor een waardige afsluiter van deze vierdelige serie.

Ik kijk uit naar een volgend boek van deze schrijfster en hoop dat die net zo verslavend is dat je gewoon wilt blijven lezen.

Meer recensies van proudbookjunkie