Mustread voor iedereen die van new adult houdt

Natasha 06 april 2021
In De deal ontmoeten we Hannah en Garrett. Hannah is een slimme meid met een enorme crush op Justin Kohl. Ze verwacht dat Garrett één van die arrogante topsporters is die altijd voorgetrokken worden op de universiteit. Maar wat dat betreft is Briar anders dan andere uni’s en moeten de topsporters ook goede cijfers halen. Ze leert Garrett kennen wanneer ze een deal sluit met hem; zij geeft hem bijles en hij doet alsof hij haar vriendje is. En het werkt, want eindelijk heeft Justin door dat Hannah bestaat. Alleen nu heeft ze gemerkt dat Garrett een innemende persoonlijkheid heeft.

Je leert beide personages goed kennen, omdat Elle Kennedy ervoor heeft gekozen om hen allebei een stem te geven. Hannah is intelligent, grappig en gevoelig. Een gebeurtenis uit het verleden heeft haar gemaakt tot wie ze nu is. Wanneer ze dit deelt met Garrett ontdek je ook zijn gevoelige kant. Daarnaast wil deze enorme hunk Hannah vooral beschermen. Ze vinden iets in elkaar waarvan ze niet wisten dat ze het zochten. Maar Justin is er ook nog…

''Soms nestelt iemand zich ongemerkt in je bestaan en vraag je je af hoe je ooit zonder diegene hebt kunnen leven.''

De schrijfstijl van Elle Kennedy is vlot. Door de korte zinnen en de bondige hoofdstukken vlieg je door het verhaal heen. Ook de liefdesscènes tussen Hannah en Garrett laten je in vuur en vlam staan zonder dat het vulgair wordt. Een echte mustread voor iedereen die van new adult houdt.

Meer recensies van Natasha