Hero Monk - R.E.S.P.E.C.T.

Jay Shetty, wie is hij, wat drijft hem,... Ik heb veel bewondering voor deze man. Opgegroeid in een miljoenenstad, om dan zich terug te trekken in het monnikenbestaan. Om dan nu zoveel tijd later zijn woorden de wereld in te sturen, eerst met zijn boek denk als een monnik, dan startte hij de podcast "on purpose", zijn 2de boek en nu anno 2023 zijn live shows.
Hij werkt zo inspirerend dat het bijna verslavend is, je bent telkens benieuwd welke filosofie, moraal, waarde hij nu de wereld in stuurt en altijd is het erg bonk op. Dit boek hoef je ook niet van voor naar achter te lezen, het is per thema opgemaakt, met handige tools, to-do's, tips en tricks per thema, waardoor je dat erbij kan nemen, wanneer je het nodig hebt. Lots of respect voor deze mooie man met een groot warm hart! Topper Jay!

Meer recensies van nathalie-van-samang