Doodeng- verhalenbundel

nathalie-van-samang 12 december 2023
Een doodeng-boek met korte thriller/horrorverhalen. Van rare voodoopriesters tot meerminnen en schimmen, van feeërieke moorden tot achtervolgingen in het bos. Sommige verhalen doen je aan een gekend sprookje denken, maar net op een andere manier geschreven dan je wel zou verwachten. De verhalen zijn kort en krachtig waardoor het boek snel weg leest. Al bleef ik soms op mijn honger zitten en waren de verhalen voor mij net te kort om iets meer diepgang te krijgen, op het hoogtepunt was het verhaal afgelopen en denk je "en nu?" Misschien dat de verhalen ooit langere versies krijgen?

Theo-Henk Streng heeft een zeer aangename en vlotte schrijfstijl waardoor het vlot weg leest zonder moeilijke zinnen of woorden. Ik kijk uit naar zijn nieuwe boek "Stil zijn als de slangen bijten."

Zoek je nog een leuk kerstcado dan zit je met een boek van Theo-Henk wel op de juiste plek. ;-)

Meer recensies van nathalie-van-samang