Heerlijke fruitige serie

nathieleest 02 juni 2023
In het tweede deel van deze fruitige serie leren we Laura kennen. Zij is een lieve meid die van schilderen houdt, maar ook moet werken om wat geld te verdienen. Zij gaat in het restaurant van het museum voor moderne kunst werken en daar valt al gauw de mysterieuze Kunstcriticus Luuk op. Hij komt vaak koffie drinken in het restaurant. Zij maken langzaam contact, maar hij blijft geheimzinnig en wil niet alles prijsgeven. Dat vindt Laura moeilijk. Wat wil Luuk haar niet vertellen?
Dan gaat Laura samen met Anna en een vriend naar Mexico om haar oma te bezoeken. Dat blijkt een bijzondere trip te worden.

In dit deel vind ik dat Isabelle een mooie ontwikkeling heeft doorgemaakt in haar schrijverschap. Dit boek gaat dieper en het verhaal is nog meer en beter uitgewerkt dan het vorige. Met haar schrijfstijl weet zij een fijne sfeer te creƫren waarin de personages goed tot hun recht komen. Laura, maar ook haar vrienden zijn innemende personages en daardoor voel je je verbonden met hen. Je wil graag dat Laura haar onzekerheid loslaat en de liefde ontdekt.

Als je van een boek wilt genieten met een perfecte dosis vreugde, optimisme en hartverwarmende momenten, dan moet je Liefde & watermeloen gauw gaan lezen.

Ik geef het boek graag 3,5 sterren.

Meer recensies van nathieleest